Політика повернення товарів
Чи можливо обміняти або повернути товар?
Так, обміняти або повернути товар, що не підійшов Вам, можна протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантоване Законом України «Про захист прав споживачів» (ст. 9).
Щоб скористатися цим правом, будь ласка, переконайтеся що:
- товар не був у використанні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам тощо;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики і заводське маркування;
Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту купівлі з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі магазин здійснює обмін товару.
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку/акта технічного фахівця нашого інтернет-магазину про те, що умови експлуатації не порушені.
Майте на увазі, що придбаний товар, який був встановлений, протестований або зі слідами пошкодження, вважається таким, що був у користуванні , та не може бути обміняний або підлягати поверненню згідно із законодавством, якщо він має робочий стан, але не підходить Вам за тими чи іншими параметрами. Такий товар поверненню та обміну не підлягає.
У разі повернення товару кур’єрськими або поштовими службами, оплата здійснюється за рахунок відправника. Після відправки повернення, напишіть, будь ласка, номер ТТН на електронну адресу [email protected]